سخن مدیریت «وانا هستی البرز»

 

پیام‌آورِ «هستی» و «سلامتی» با نوشیدنی‌های طبیعی هستیم

«وانا هستی البرز» به حکم رسالت اخلاقی و حرفه‌ای حلقه متحد تمام همکارانش و در راستای مسئولیت اجتماعی خود، هدف والای تولید محصولات «سلامت محور» در دسترس تمام شهروندان را تعریف کرده است. هدفی که در امتداد تلاش برای افتخار ایران شدن در منطقه از طریق پیشرو بودن در ارائه محصولات با کیفیت، خالص و با طعم‌های متنوع است.

دستاوردهایی که حاصل عزم راسخ کارکنان این مجموعه در یک شبکه توزیع گسترده است تا اشتیاق و رضایت را در مصرف کنندگان ایجاد کنیم و در عین حال با اشتغال زایی در جهت افزایش رفاه اجتماعی سهم مهمی را ایفا کرده باشیم.

از آنجا که کارکنان، بزرگترین سرمایه «وانا هستی البرز» محسوب می‌شوند و تنها با رضایت آنان است که مطمئن می‌شویم محصولات ما بالاتر از انتظار مشتری ارائه خواهد شد؛ لذا در این مجموعه می‌کوشیم با کارآفرینی و نگاه به سلامت جامعه در حد توان، در عمل، شکرگذار نعمت‌های الهی باشیم.به همین دلیل، «وانا هستی البرز» با رویکرد سلامت‌محور و کارآفرینی می‌کوشد تا سال 1402 خورشیدی را با تقدیم نوشیدنی‌هایی گوارا که با عشق و مِهرِ به هموطنان تشنه‌ی محصول طبیعی و سالم تولید می‌شود، پیام‌آور «هستی» برای جامعه باشد.