اخبار, بلاگ

حضور واناهستی البرز در اگروفود 1403

نمایشگاه صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین­ آلات و صنایع وابسته(اگروفود) در محل دائمی نمایشگاه بین­ المللی مطابق با سال­های گذشته از تاریخ 19 لغایت 22 خرداد 1403 برگزار گردید.
شرکت وانا­هستی ­البرز در این نمایشگاه ، که از جمله مهم­ترین نمایشگاه صنعت مواد غذایی محسوب می­گردد در سالن 8-9 غرفه 91 به ارائه محصولات و انجام مذاکرات با شرکای تجاری خود پرداخت.
وانا­هستی ­البرز با حضور در این نمایشگاه علاوه بر مذاکره با شرکای داخلی و خارجی به رونمائی از چند محصول جدید از جمله تخم شربتی – ویتامین سی و کمپوت آلوئه­ ورا پرداخت و طی چهار روز بسیار شلوغ، مذاکرات مثبتی را برگزار کرد.
بیشترین تمرکز در این نمایشگاه ، ارائه مزیت محصولات بود. از این­رو به خواص گیاه آلوئه­ ورا که بصورت نوشیدنی و کمپوت با برند تجاری آلووا در اختیار مصرف­ کنندگان قرار گرفته بود ، اشاره گردید. از طرفی محصولات نوشیدنی میوه­ای با برند وانالی که بدون مواد نگهدارنده عرضه می­شود و همینطور ویتامین سی و انرژی ­زا با برند یونیلایف و تخم شربتی با برند سان­جوی نیز مورد استقبال مراجعه ­کنندگان قرار گرفت.
بر اساس مشاهدات روابط عمومی، مراجعه­ کنندگان بعد از استفاده از محصولات واناهستی نسبت به کیفیت و مواد استفاده شده در آن ابراز رضایت کرده و از اینکه که چنین محصولات با کیفیتی در کشور عزیزمان در حال تولید است بسیار خشنود بودند.
شرکای تجاری با حضور در غرفه وانا­هستی ­البرز علاوه بر مذاکره با مدیران مجموعه به ارائه نظرات و پیشنهادات پرداخته و نسبت به چشم انداز مجموعه بیش از پیش آشنا شدند.
سی­و یکمین نمایشگاه اگروفود در روز سه شنبه 22خرداد ماه به پایان رسید و ارتباطات ایجاد شده در این گردهمائی بزرگ شروع شد.
به امید روزهای پر از موفقیت برای همه مردم عزیز کشورمان، ایران.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *