اخبار, رویدادها

گردهمایی شرکای تجاری وانا هستی البرز

گردهمایی شرکای تجاری وانا هستی البرز در روز یکشنبه مورخ 20 خرداد ماه 1403 در محل دفتر شرکت و در خلال نمایشگاه اگروفود 1403 برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی در این دورهمی که نمایندگان کشوری شرکت وانا هستی حضور داشتند جناب آقای مهندس بابا رحمتی رئیس محترم هیئت مدیره ضمن خوش آمدگوئی بصورت صمیمانه به گفتگو با شرکای تجاری خود پرداخته، نقطه نظرات را اشتراک گذاری کرده و از دیدگاه های نمایندگان محترم درراستای هر چه بهتر شدن فرایند توزیع و فروش بهرمند شدند.

در این دورهمی که کاملا بصورت صمیمانه و در محل دفتر شرکت وانا هستی برگزار گردید جناب آقای دکتر فاضلی مدیر عامل محترم شرکت بازرگانی شادمهران که مسئولیت توزیع محصولات وانا را برعهده دارد ضمن خوش آمدگوئی در خصوص چشم انداز حضور برندها در بازار سخن گفته و برنامه های آینده توزیع و فروش را برای شرکای محترم تجاری خود تبیین نموداند.

در طول برنامه مدیران محترم مناطق با حضور برسر میزهای نمایندگان نسبت به اثربخشی نمایشگاه اگروفود 1403 به گپ و گفت پرداخته و فرایند توزیع و فروش را بررسی کردند.

به مشاهده روابط عمومی در این برنامه نمایندگان کمپوت آلوئه ورا و ویتامین سی را تست کرده و ضمن ابراز خشنودی نظرات خود را نسبت به این محصول اعلام نمودند.

در پایان با گرفتن عکس یادگاری دسته جمعی خاطره دورهمی را ثبت و باآرزوی موفقیت شب به یادماندنی به پایان رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *