اخبار, رویدادها

حضور شرکت وانا هستی البرز در سی امین نمایشگاه بین المللی اگروفود 1402

نمایشگاه صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته(اگروفود) در محل دائمی نمایشگاه بین المللی مطابق با سال های گذشته از تاریخ 26 خرداد ماه لغایت 29خرداد 1402 برگزار گردید.

شرکت وانا هستی البرز در این نمایشگاه ، که از جمله مهم ترین نمایشگاه صنعت مواد غذایی محسوب می گردد در سالن 5(ملل) غرفه 3/2 به ارائه محصولات و انجام مذاکرات با شرکای تجاری خود پرداخت. به اذعان متصدیان امر، امسال یکی از شلوغ ترین و پرتراکم ترین نمایشگاه های اگروفود در طی چندین سال گذشته برگزار شد.

شرکت وانا هستی البرز با حضور در این نمایشگاه علاوه بر مذاکره با شرکای تجاری فعلی  به ارائه محصولات تولیدی خود پرداخت و طی چهار روز بسیار شلوغ، مذاکرات داخلی و خارجی مثبتی را برگزار کرد.

بیشترین تمرکز دراین نمایشگاه  ، ارائه مزیت محصولات بود. از این رو به خواص گیاه آلوئه ورا که بصورت نوشیدنی در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفته بود ، اشاره گردید. از طرفی محصولات نوشیدنی میوه ای که بدون مواد نگهدارنده عرضه می شود و مدت ماندگاری دوازده ماهه دارد نیز مورد استقبال مراجعه کنندگان قرار گرفت.

رونمائی از نوشیدنی تخم شربتی بر پایه آب سیب و نوشیدنی انرژی زا در این نمایشگاه توسط شرکت واناهستی البرز انجام شد، همینطور فعال شدن خط تولید جدید با ظرفیت 16 هزار بطری در ساعت نیز رسما اعلام گردید.

بر اساس مشاهدات روابط عمومی،  مراجعه کنندگان بعد از استفاده از محصولات واناهستی نسبت به کیفیت و مواد استفاده شده در آن ابراز رضایت کرده و از اینکه که چنین محصولات با کیفیتی در کشور عزیزمان در حال تولید است بسیار خشنود بودند.

به گزارش روابط عمومی، شرکای تجاری با حضور در غرفه  وانا هستی البرز علاوه بر مذاکره با مدیران مجموعه به ارائه نظرات و پیشنهادات پرداخته و نسبت به چشم انداز مجموعه بیش از پیش آشنا شداند.

سی امین نمایشگاه اگروفود در روز 29خرداد به پایان رسید و ارتباطات ایجاد شده در این گردهمائی بزرگ شروع شد.

به امید روزهای پر از موفقیت برای همه مردم عزیز کشورمان، ایران.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *