اخبار, دسته‌بندی نشده, رویدادها

بازدید استاندار مازندران از کارخانه وانا هستی البرز

بازدید استاندار مازندران از کارخانه واناهستی البرز

به گزارش روابط عمومی شرکت وانا هستی البرز جناب آقای  دکتر سید محمود حسینی پوراستاندار مازندران، دکتر زارعی فرماندار ویژه آمل، حجت الاسلام شکری امام جمعه لاریجان، معاونین توسعه و برنامه ریزی فرمانداری و تنی چند از مدیران دستگاه های اداری و اجرایی از شهرستان آمل و مازندران، خط جدید تولیدات شرکت صنایع آشامیدنی وانا هستی البرز را در روز پنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۲افتتاح کرده و مورد بهره برداری قرار دادند.

بازدید استاندار مازندران از کارخانه وانا هستی البرز

بازدید استاندار مازندران از کارخانه وانا هستی البرز

استاندار محترم مازندران در حاشیه افتتاح این مراسم گفت : این واحد تولیدی تمام تلاش خود را برای ایجاد صنایع تبدیلی  محصولات باغی به کار گرفته که  تولید آبمیوه ها در طعم‌های متفاوت و خصوصا” آلوئه ورا از ویژگی های این واحد تولیدی می باشد.

دکتر حسینی‌پور یکی از سیاست‌های استان مازندران را رفع موانع تولید عنوان کرد و یاد آور شد لازم است تا مشکلات این واحدها مورد بررسی و رسیدگی قرار بگیرد زیرا احداث چنین صنایع تبدیلی در این منطقه که برای 120 نفر ایجاد اشتغال کرده است بسیار ستودنی است.

همچنین در این دیدار خط  تولید جدید شیشه و فعالیت خط سوم شرکت وانا هستی البرز با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

در این مراسم جناب آقای مهندس منصور بابا رحمتی، مدیرعامل شرکت وانا هستی البرز اعلام کرد:

 سومین فاز توسعه کارخانه که شامل سالن تولید، پالپ، شیرابه و برگ آلورئه‌ورا است امروز افتتاح شد که خدمت شایانی به کشاورزان این منطقه می کند.
وی ادامه داد: دو خط دیگر با ظرفیت ۱۸ هزار بطری و ۱۲ هزار بطری در ساعت فعال شده که ظرفیت تولید را  از ۲۵ میلیون به ۸۰ میلیون بطری در سال خواهد رساند.

در پایان جناب آقای دکتر حسینی پور برای مجموعه وانا هستی البرز آرزوی موفقیت و توفیق روز افزون کرده و یادآور شد حقیقتا مازندران در حوزه بهره‌وری کشاورزی با وجود تولیدات زیاد از کمبود صنایع تبدیلی رنج می‌برد.

 

مراجع خبری :

صبح آمل

خبرفارسی

هراز نیوز

استانداری مازندران

مازندرانه

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *