اخبار, رویدادها

شروع فعالیت شادمهران

جشن مراسم شروع فعالیت شادمهران

به گزارش روابط عمومی، شرکت شادمهران با سرمایه گذاری مستقیم هولدینگ آراریس از ابتدای شهریور ماه فعالیت خود را با ماموریت فروش محصولات تند گردش با همکاری شرکای تجاری داخلی و خارجی آغاز کرد.

در این مراسم که با حضور جناب آقای فاضلی، مدیر عامل شادمهران و تعدادی از همکاران برگزار شد، ایشان به بیان چشم انداز سازمان پرداخته و نقشه راه را برای پرسنل مشخص فرموداند.

مدیر عامل در ادامه با بیان اینکه کلیه محصولات وانا هستی البرز بصورت انحصاری در شادمهران با همکاری شرکای تجاری توزیع خواهد شد، ماموریت دیگر شرکت را تکمیل و ارتقاء سبد محصولات بر اساس سیاست های تدوین شده بیان کرداند همینطور اذعان فرموداند بر اساس سیاست ها، ماموریت شرکت وانا هستی البرز تولید و توسعه محصولات تعریف شده است.

ایشان نگاه جناب آقای مهندس بابارحمتی رئیس هیئت مدیره را بر گرفته از تلاش و ایجاد بستری مناسب برای پیشرفت بیان کرده و از حرکت هوشمندانه ایشان در راستای جدا سازی سازمان تولید و فروش تقدیر و تشکر کرداند.

در پایان جناب آقای فاضلی برای کلیه همکاران آرزوی توفیق و پیشرفت کرده و با توجه به بسترهای توسعه ای ایجاد شده، چشم انداز شرکت تازه تاسیس شادمهران را بسیار روشن و رو به تعالی پیش بینی فرموداند.

شروع فعالیت شادمهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *